2. JAK ZAREZERWOWAĆ?

Proces rejestracji miejsca na obozie jest bardzo prosty i czytelny:

1. Klient wybiera formę rejestracji uczestnika (1. Płatność jednorazowa 2. Płatność ratalna)

2. W wyznaczonych miejscach wprowadza dane uczestnika obozu (Imię Nazwisko, Pesel, Rok Urodzenia, Rozmiar Odzieży), a następnie klika przycisk "do koszyka"

3. Po uzupełnieniu danych klika przycisk "do koszyka", a następnie "złóż zamówienie".

4. Wybiera formę płatności, a następnie klika przycisk "zamawiam"

 

5. Po kliknięciu przycisku "zamawiam" Klient ma do wyboru:

  • Zarejestrować się do swojego konta, dzięki temu w przyszłości będzie mógł korzystać z rabatów i przywilejów dla stałych klientów.
  • Złożyć zamówienie bez rejestracji.

7. Klikając przycisk "złóż zamówienie" bez rejestracji pojawia się formularz zamówienia.

8. Prosimy o jego dokładne wypełnienie przez Opiekuna/Rodzica podając imię, nazwisko, telefon, e-mail (na niego będą przychodziły informację o aktualnym statusie naszego zamówienia)  Dodatkowo można umieścić uwagę dla organizatora - np. dodatkowe informacje o uczestniku.

9. Gdy dane zostaną uzupełnione prawidłowo, proszę kliknąć przycisk "podsumowanie".

10. Naszym oczom ukaże się całe zamówienie, jeśli wszystko się zgadza - klikamy przycisk "Potwierdzam zakup".

11. Ostatnim etapem - jest opłacenie zamówienia. Klient może opłacić zamówienie na dwa sposoby:

  •  "przelewem zwykłym" według następującego schematu:

Tytuł przelewu: Numer naszego zamówienia (OBOZ.numer)

Kwota przelewu: Wartość zamówienia 

Numer konta: 56 1050 1722 1000 0090 8050 6398

Nazwa odbiorcy: Trenuj z Krzychem Krzysztof Golonka

Adres odbiorcy: Millenium 45, 33-312 Tęgoborze

  •  "Przelewem natychmiastowym" -za pośrednictwem płatności online dostępnych w sklepie. W tym przypadku należy kliknąć w link przekierowujący do bankowości elektroniczej Państwa banku i tylko potwierdzić płatność.

12. W momencie otrzymania płatności, zamówienie zostaje potwierdzone i następnie na maila wysyłany jest KWESTIONARIUSZ UCZESTNIKA OBOZU - który należy wydrukować, uzupełnić i przesłać skan na maila.

13. Na każdym etapie zamówienia, klient otrzymuje informację mailową o stanie realizacji wraz z dodatkowymi informacjami oraz przypomnieniem o ewentualnej drugiej racie do wpłaty, celem finalizacji zamówienia.

To wszystko!

ZAREZERWUJ UDZIAŁ - ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl